Det er din tur! Du skal præsentere et projekt på arbejde. Du er nervøs, men mest af alt mangler du redskaber til at få folk til at lytte og blive overbevist om det, du har at sige.
Dette er for dig.
Til denne workshop får du konkrete værktøjer til, hvordan du får dit publikum til at lytte, engagere sig i det, du siger og blive overbevist. Og en bonus: Hvordan du engagerer dem samt får dem til at huske dig og dine budskaber efter du er færdig.
Denne workshop vil byde på konkrete tips og tricks til hvordan du:
• Starter din præsentation
• Fanger publikums opmærksomhed
• Engagerer dit publikum
• Lettere holder øjenkontakt
• Husker din tale
• Afslutter på bedste vis
Hvorfor Storytelling?
60% af vores daglige kommunikation består af Storytelling. Hver dag og hele dagen fortæller vi anekdoter og historier om os selv, hvordan vi har haft det, om sjove eller sørgelige oplevelser samt planer for fremtiden. Storytelling har gennem tiden har været et af de mest effektive redskaber til at overtale, motivere og inspirere. Flere videnskabelige undersøgelser understøtter effekten af historier i kommunikation og motivation. Dét er derfor mit primære redskab.